برترین آنتی ویروس های دنیای کامپیوتر


دغدغه مهمی که هر سال با پیچیده تر شدن تهدیدات امنیتی مشکل تر از قبل می شود. اینکه کدام آنتی ویروس از بقیه بهتر است یا کدام یک می تواند انتظارات ویژه شما را برآورده کند. سوالاتی هستندکه بی تردید پاسخ های متنوعی هم دارند. بسیاری از بسته های امنیتی امروزی در حال گذار از شیوه های قدیمی شناسایی و مقابله با بدافزارها به شیوه های جدید هستند. همین موضوع موجب شده تا بسیاراز بهترین های آنتی ویروس های قدیم امروزه دیگر بهترین نباشند. در گزارش این صفحه ما فهرستی از شش آنتی ویروس برتر امسال را پیدا می کنید؛ فهرستی که در نگاه اول، جای اسامی بزرگ و عظیمی مثل Avira، Panda و حتی McAfee را در آن خالی خواهید یافت. علت اصلی این موضوع به سقوط چند پله ای این نرم افزارها در سال های اخیر باز می گردد. در این میان، پاندا با وجود توانایی غیرقابل انکار سرویس ابری اش چند سالی می شود که روی دور بدبیاری است و مک آفی هم اگرچه نسبت به گذشته بهتر شده؛ اما همچنان بیش از حد کارایی سامانه سیستم را کند می کند. تا زمان نگارش این مطلب هنوز نتایج AV-Test2014 منتشر نشده بود. در نتیجه تمامی امتیازات بر اساس نتایج ۲۰۱۳ روی نسخه های ۲۰۱۴ بررسی شده اند.

دغدغه مهمی که هر سال با پیچیده تر شدن تهدیدات امنیتی مشکل تر از قبل می شود. اینکه کدام آنتی ویروس از بقیه بهتر است یا کدام یک می تواند انتظارات ویژه شما را برآورده کند. سوالاتی هستندکه بی تردید پاسخ های متنوعی هم دارند. بسیاری از بسته های امنیتی امروزی در حال گذار از شیوه های قدیمی شناسایی و مقابله با بدافزارها به شیوه های جدید هستند. همین موضوع موجب شده تا بسیاراز بهترین های آنتی ویروس های قدیم امروزه دیگر بهترین نباشند. در گزارش این صفحه ما فهرستی از شش آنتی ویروس برتر امسال را پیدا می کنید؛ فهرستی که در نگاه اول، جای اسامی بزرگ و عظیمی مثل Avira، Panda و حتی McAfee را در آن خالی خواهید یافت. علت اصلی این موضوع به سقوط چند پله ای این نرم افزارها در سال های اخیر باز می گردد. در این میان، پاندا با وجود توانایی غیرقابل انکار سرویس ابری اش چند سالی می شود که روی دور بدبیاری است و مک آفی هم اگرچه نسبت به گذشته بهتر شده؛ اما همچنان بیش از حد کارایی سامانه سیستم را کند می کند. تا زمان نگارش این مطلب هنوز نتایج AV-Test2014 منتشر نشده بود. در نتیجه تمامی امتیازات بر اساس نتایج 2013 روی نسخه های 2014 بررسی شده اند.

محکم و بی دقت

Norton Anti Virus

محصول همه کاره شرکت سیمانتک با رابط کاربری کاربرپسند به جز آنکه آنتی ویروس ایده آلی است، تعمیر کارخوبی هم هست. در آزمایشات Webuser نورتون توانسته بود ضمن پاک کردن 97 درصد تهدیدهای شناخته شده تاثیرات مخرب نیمی از آن را هم برطرف کند، ضمن آنکه یکی از پنج آنتی ویروس برتر آزمایشات AV-test امسال نیز بود. نسخه جدید نرم افزار به لطف بهبود تکنیک شناسایی خود نسبت به گذشته سرعت به مراتب بهتری دارد. آنتی ویروس رابط کاربری و منوهای بسیار ساده ای دارد؛ به طوری که تنها با دو کلیک موس می توانید اسکن کاملی از هارد خود بگجیرید. تنها مشکل آنتی ویروس ساده نورتون این است که نسخه رایگان آن تنها 30 روز اعتبار دارد، فاقد فایروال است و اخطارهای بی مورد زیادی به شما می دهد. به جز این موارد نورتون همچنان یکی از بهترین هاست.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 16 آذر 1392